Ny patient

Som ny patient er det vigtigt for både dig og os, at vi lærer hinanden at kende. Det gør vi bl.a. ved, at du fortæller os om:
  • hvad er årsag til, at du henvender dig?
  • helbredstilstand?
  • evt. medicin?
  • er du tandlægeskræk?
For os er dialogen central. Det er den, fordi vi ønsker, at du hele tiden er med på, hvad der skal ske og hvorfor. I mange situationer er der også flere behandlingsmuligheder, som vi vil snakke med dig om, så vi sammen finder den optimale behandling til dig. Derunder er økonomi også en faktor i vores del af sundhedssystemet. Vi laver naturligvis gerne overslag, særligt ved større behandlinger. På den måde har du altid fuldt overblik over behandlingen.

Book allerede en tid nu via vores online bookingsystem. Det er både nemt, hurtigt og sikkert. Dog anbefaler vi, at du ved ønsker om hjælp til en specifik problemstilling ringer til os, så vi finder den rigtige behandler og tid til dig. Ved akut behandling kan du ofte også få en tid hurtigere ved at ringe til os eller maile os.

Når du besøger os første gang

Når du booker din første tid hos os, så sørg for at give os informationer om, hvorfor du henvender dig. Så finder vi en tid hos den behandler, der har den bedste kompetence til at hjælpe dig. Hvis du har et akut problem, vil vi bestræbe os på, at du kommer til samme dag. Sørg i så fald for at ringe til klinikken før kl. 9. Ved tidsbestilling kan du enten ringe til os på  86 16 73 33 eller sende os en mail.
I forbindelse med dit første besøg hos os på klinikken skal du medbringe dit
  • sygesikringsbevis
  • evt. liste over medicin
  • dankort/ kontanter eller mobilepay.

Bestil en tid

Du kan nemt bestille en tid online her.

Hvis det er tid til det regelmæssige tjek, bedes du anvende den kode, du har fået. På den måde sikrer vi, at du får den rette tid hos din sædvanlige behandler. Ved at logge ind, kan du også flytte din tid.